Qui som?

Des del 2006, la Fundació Bonanit ha esdevingut una solució per als anomenats ‘sense sostre’ a Tarragona. En aquests anys ha acollit un total de 1.874 persones. D’elles, 357 el 2013.

Es tracta de persones sense llar. Busquen feina o es troben en condicions cròniques de pobresa degut al temps que fa que malviuen en aquesta situació.

La Fundació Bonanit va facilitar als seus set primers anys 21.409 pernoctacions a les Pensions Carmen i Alhambra, amb les quals ha establert convenis de contractació en un total de 25 places diàries. A més, ofereix ajuts puntuals a famílies en situació de vulnerabilitat.

L'alberg de la Fundació Bonanit, la casa de Sant Auguri (Foto: Marc Busquets).

L’alberg de la Fundació Bonanit, la casa de Sant Auguri (Foto: Marc Busquets).

A part de dormir, higiene personal, rentat de roba i servei de consigna, una altra de les importants assistències que presta la Fundació als indigents és la del menjador. Els acollits gaudeixen, gràcies a la colaboració amb Càritas: d’esmorzar, al “Café i Caliu” de la Casa de Sant Auguri; de dinar calent diari al restaurant de la Fundació Formació i Treball, per la col·laboració amb l’Ajuntament, i de sopar, gràcies a un conveni amb el Complex Educatiu.

Les persones físiques i jurídiques que formen el Patronat de la Fundació Bonanit són:

President
Antoni Coll Gilabert